Міст проміжний до грузових авто - 5320/4310
- 5320-2506054
- 5320-2506065
- 5320-250605820 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 6520-2502026Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 5320-25020204 200 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 5320-2506027294 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- .5320-2506018/19Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 5320-250606328 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 5320-2509010820 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 5320-2506016/6018
- 4310-2502024Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 5320-2509049
- 853522
- 5320-2511010
- 5320-2506130846 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 5320-2502010-10Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- .5320-2502201870 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 5320-2506010Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 5320-2502010-1018 000 ₴Немає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 6520-2506054
- 53205-2506060
- 6520-2506060
- 5320-25060107 200 ₴Немає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 4310-25020204 800 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
Міст проміжний (середній) для Камаза
У проміжних мостах потребують як повнопривідні моделі, так і з неповним приводом. У конструктивному відношенні мости середнього і заднього типу подібні один одному. Основна відмінність полягає в межосевом диференціалі, блокування якого покращує характеристики прохідності важкої техніки.
Активированный механизм выравнивает скорость вращения колёс, что исключает предпосылки для появления односторонней пробуксовки при скользкой поверхности трассы. Кроме дифференциала, в редукторе имеется более длинный проходной вал, отвечающий за передачу усилия вращения. Что лучше: заказать мост промежуточный или обойтись заменой лишь некоторых деталей? Ответ на вопрос очевиден: каждый заинтересован в минимальных затратах и сроках восстановления функционала автомобиля.
Причины дисфункций в работе среднего моста
Досвідчені водії здатні передбачати майбутні поломки. Вони орієнтуються на шум при їзді, витікання витратних матеріалів. Наприклад, тертя металу об метал створює неприємний скрегіт, який відсутній в новому або час післяремонтного авто. Звертається увага на стороннє гудіння, який раптово з'явився і безперервний стукіт, маслянисті калюжки і плями під колесами стоїть машини.
1. Шумы в редукторе при выполнении поворотного маневра. Причиной могут служить поломки в дифференциале или потребность в его регулировке, устаревшем масле, потерявшем нужную вязкость. А если смазочный материал не так давно меняли, «виновником» могут стать прокладки и сальники.
2. Гул в процессе езды. Скорее всего, изменился зазор, и шестерёнка работает не так, как следует. Иногда причина кроется в поломке зубьев шестерни или замене подшипника.
3. При перегреве промежуточного моста проверяют, достаточно ли залито масла, насколько правильно работают шарики в подшипниках, отрегулированы ли зазоры на шестернях. Отменный ремонт получается при комбинировании мастерства механика и приобретении качественных запчастей.
Купить мост промежуточный (средний) и отдельные составляющие к нему вы сможете в интернет-магазине «Автоподшипник».