Двигун до грузових авто - 5320/4310
- 5320-1013095270 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 740-10032704 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 1160305
- 7406-1003270-0135 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 740-1006015
- 740-1003040
- 740-1006037
- 7405-1000104
- 740-1003213-22Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 5320-1001032Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 740-1007176
- 870813
- 14-1701340
- LF-3477Ціну уточнюйтеНемає в наявності+380 (97) 004-00-60
- 6520-117034320 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 740-1005030
- 5320-100117980 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 7405-10291201 700 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 740-100208485 ₴Немає в наявності Оптом і в роздріб+380 (97) 004-00-60
- 740-1005183-84
Двигун
Двигун вантажної машини є 4-хтактным 8-мицилиндровым агрегатом, який повністю відповідає екологічним нормам країни. Досить дорогою в ціні, він вимагає уваги до своєчасної заміни витратних рідин і виходу з ладу запчастин.
Поршні, гільзи, кільця, вкладиші зроблені з зносостійких матеріалів, металеві деталі пройшли стадію загартування. Электрофакельное пристрій, функція якого полягає в підігріві повітря, дуже допомагає при розігріві мотора в разі негативних температур. Двигун вантажної машини КАМАЗ є 4-х тактний 8-мицилиндровым агрегатом, який повністю відповідає екологічним нормам країни. Досить дорогою в ціні, він вимагає уваги до своєчасної заміни витратних рідин і виходу з ладу запчастин. Поршні, гільзи, кільця, вкладиші зроблені з зносостійких матеріалів, металеві деталі пройшли стадію гарту.
Електро-смолоскипна пристрій системі охолодження, функція якого полягає в підігріві повітря, дуже допомагає при розігріві мотора в разі негативних температур.
Як продовжити «життя» двигуна?
В залежності від моделі, стоїть новий двигун на КАМАЗ 00 000-500 000 грн. Замовити таку дорогу деталь може не кожен власник вантажного транспорту. Тому правильніше і вигідніше зробити так, щоб «не запороти» мотор. Рекомендований в керівництві по експлуатації термін заміни мастильної рідини, що становить 15 000 км пройденого шляху, реальний для дизельних моделей, однак автомобілі з турбо-дизелями можуть їздити на 5 000 км більше. При правильній роботі паливної системи машина здатна до капітального ремонт мотора подолати шлях у 100 000 км, якщо вчасно виробляти необхідну настройку функціонування клапанів, не забувати про оновлення очисних фільтрів і заміну масла. У машині, володіє значною тягової силою, «слабкими» місцями є паливна помпа подачі палива, водяний насос, конструкція вприскування пального.
Застосування пального неналежної якості (проблема №2 в Україні, після поганих доріг) призводить до швидкого засмічення форсунок системі живлення порційно подають паливо в камеру згоряння. Тому вони підлягають очищенню на СТО після кожних 20-30 тисяч км. Розпилювач форсунки приводиться в робочий стан на стенді, самостійно зробити це не вдасться. У водяному насосі зазвичай встановлюють новий шків. Коли несправність наздогнала на трасі, досвідчений водій використовує ремонтний комплект з 5-ти елементів: крильчатку, кільце ущільнююче, підшипник, манжету і вал.
Пропонуємо завбачливо купити запчастини на двигун в магазині «Автоподшипник». Якісні деталі збільшать термін служби двигуна, повноцінно замінивши вийшли з ладу компоненти.